Dieta bez glutenu i laktozy

Nie wiem czy ktoś z Was drodzy czytelnicy próbował kiedyś diety bezglutenowej i bezlaktozowej. Mi właśnie mija miesiąc odkąd postanowiłam zmienić swoje odżywianie i muszę Wam powiedzieć, że jestem zachwycona. Dlaczego? Sprawdźcie poniżej.

Niższa waga
Pierwszym i najważniejszym z efektów jest pozytywny wpływ na moją wagę. Od początku czerwca do dziś zeszłam z 58,8 kg do 55,8 kg, a więc równe 3 kg. Co więcej wiem i czuję, ze efekt tego spadku to nie obniżenie wagi masy mięśniowej, ale pozbycie się nadmiaru wody i to właśnie jest w tym wszystkim najlepsze.

Lepsze samopoczucie
Choć testy na alergie pokarmowe nie wykazały niczego niepokojącego, czułam, szczególnie po posiłkach zawierających gluten, że w moim brzuchu dzieją się przedziwne rzeczy. W dodatku uczucie zmęczenia towarzyszyło mi bardzo często. Winę za to zwalałam na zbyt dużo obowiązków i stres. A tymczasem podłoże było zupełnie inne.

Mniej problemów ze skórą
To kolejny z efektów, którego zupełnie nie brałam pod uwagę, a który bardzo miło mnie zaskoczył. Wypryski jeśli już w ogóle się pojawiają, to niezwykle rzadko i raczej pojawiają się po najbardziej upalnych dniach, jako potówki, a nie stałym elementem każdego dnia :)

Koniec z uczuciem ciężkości
Niby nigdy nie jadłam dużo, ale wcześniej po każdym posiłku mój brzuch przypominał, pierwsze miesiące ciąży – wszystko przez niewłaściwe komponowanie posiłków i reakcje na produkty zawierające gluten. Teraz, gdybym chciała osiągną podobny efekt, musiałabym zjeść posiłek za całą rodzinę.

Małe grzeszki
Jeszcze dwa miesiące temu, wydawało mi się, że jak odrzucę wszystko co jest niezdrowym cukrem, uzyskam efekt cud. Tak się nie stało. Moje myślenie okazało się całkowicie błędne. Co więcej wcale nie muszę całkowicie rezygnować z drobnych grzeszków, bo teraz, nawet one nie zagrażają mojej wadze :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *